Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Янкович О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Звєрєва І. Д. 
Соціальна робота в Україні : Навч. посіб. / І. Д. Звєрєва, О. В. Безпалько, О. І. Янкович, З. П. Бондаренко, Т. Л. Лях; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка, Християн. дит. фонд. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : ДЦССМ, 2004. - 256 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади, зміст та організацію соціальної роботи (СР) в Україні, запропоновано форми та методи СР з різними категоріями клієнтів. Визначено функції та сфери діяльності соціального працівника, наведено його особистісно професійну характеристику. Висвітлено етичні принципи діяльності та норми поведінки працівника даної сфери.

Рассмотрены теоретические основы, содержание и организация социальной работы (СР) в Украине, предложены формы и методы СР с различными категориями клиентов. Определены функции и сферы деятельности социального работника, приведена его личностная профессиональная характеристика. Освещены этические принципы деятельности и нормы поведения работника данной сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зверєва І. Д. 
Соціальна робота в Україні : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. Д. Зверєва, О. В. Безпалько, О. І. Янкович, З. П. Бондаренко, Т. Л. Лях, В. П. Петрович, Р. Х. Вайнола, К. С. Шендеровський, С. Я. Харченко; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Наук. світ, 2003. - 233 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади, зміст і організацію соціальної роботи, описано її форми та методи з різними категоріями клієнтів, функції та сфери діяльності соціального працівника, наведено його особистісно професійну характеристику. Висвітлено етичні принципи діяльності та норми поведінки соціального працівника.

Раскрыты теоретические основы, содержание и организация социальной работы, описаны ее формы и методы с разными категориями клиентов, функции и сферы деятельности социального работника, приведена его личностно профессиональная характеристика. Освещены этические принципы деятельности и нормы поведения социального работника.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Янкович О. І. 
Освітні технології в історії вищої педагогічної освіти України (1957 - 2008) : монографія / О. І. Янкович; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка, Ін-т педагогіки і психології. - Т. : Підруч. і посіб., 2008. - 320 c. - Бібліогр.: с. 281-319. - укp.

Наведено результати ретроспективного аналізу розвитку освітніх технологій у педагогічних ВНЗ України у другій половині XX - на початку XXI ст. Розглянуто теоретичні засади, критерії оцінювання, структуру та класифікації освітніх технологій, проаналізовано еволюцію технологічного підходу у зарубіжній педагогіці. Показано зумовленість освітніх процесів суспільно-політичними тенденціями, охарактеризовано основні типи навчальних і соціально-виховних технологій 1950 - 1960-х, 1970-х, 1980 - 1990-х рр., які використовувались у системі вищої педагогічної освіти, визначено їх ефективність і недоліки. Висвітлено питання формування системи підготовки педагогів до впровадження освітніх технологій у навчально-виховний процес. Визначено перспективні напрями розвитку й особливості реалізації сучасних освітніх технологій у педагогічних ВНЗ незалежної України.

Изложены результаты ретроспективного анализа развития образовательных технологий в педагогических ВУЗ Украины во второй половине XX - начале XXI ст. Рассмотрены теоретические основы, критерии оценивания, структура и классификации образовательных технологий, проанализирована эволюция технологического подхода в зарубежной литературе. Показана обусловленность образовательных процессов общественно политическими тенденциями, охарактеризованы основные типы учебных и социально-воспитательных технологий 1950 - 1960-х, 1970-х, 1980 - 1990-х гг., которые использовались в системе высшего педагогического образования, определена их эффективность и недостатки. Освещены вопросы формирования системы подготовки педагогов к внедрению образовательных технологий в учебно-воспитательный процесс. Раскрыты перспективные направления развития и особенности реализации современных образовательных технологий в педагогических ВУЗ независимой Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Янкович О. І. 
Освітні технології вищої школи України: проблеми та перспективи : монографія / О. І. Янкович; ред.: В. М. Чайка; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, Ін-т педагогіки і психології. - Т. : Підруч. і посіб., 2010. - 208 c. - Бібліогр.: 511 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи та практику реалізації технологічного підходу у вищій школі (ВШ) України. Визначено базові поняття, обгрунтовано критерії, структуру та класифікацію освітніх технологій (ОТ). Особливу увагу приділено історичним аспектам технологізації освіти (ТО), розглянуто періоди генезису ОТ у ВНЗ України, їх провідні тенденції та перспективи використання позитивних ідей за сучасних умов. Описано модель розвитку технологічного підходу у ВШ. Розглянуто основні типи сучасних ОТ, розкрито причини їх недостатнього використання в закладах освіти та визначено шляхи усунення виявлених недоліків навчально-виховного процесу. Здійснено прогнозування майбутнього розвитку ТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)6 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Янкович О. І. 
Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957 - 2005) : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О. І. Янкович; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 42 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку освітніх технологій як педагогічно-соціальних інновацій у педагогічній теорії та практиці України. Вперше дану проблему розглянуто у ретроспективі із вивченням сучасного стану впровадження технологічного підходу, підготовки педагогів до його реалізації, визначенням перспектив розвитку. Доведено, що розвиток освітніх технологій у педагогічних ВНЗ України - це складний діалектичний процес, в якому акумульовано ідеї національної та зарубіжної педагогіки, відображено особливості та традиції вітчизняної освітньої галузі, збережено відповідність тенденціям суспільно-політичного життя. Доведено, що вітчизняний досвід технологізації освіти педагогічних ВНЗ творчо інтегрується у нових системах, які відповідають міжнародним стандартам підготовки учителів. Розкрито можливості використання прогресивних елементів минулого на сучасному етапі. На підставі результатів ретроспективного аналізу на основі екстраполяції історичного досвіду обгрунтовано систему підготовки педагогів до реалізації освітніх технологій. Здійснено проектування та моделювання інноваційної соціально-виховної технології "Організація успішної діяльності", яка сприяє розвитку професійної компетентності випускників закладів освіти та є джерелом для створення національно-праксеологічної освітньо-виховної концепції держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Янкович О. І. 
Розвиток технологій формування творчої особистості в педагогічній теорії та практиці України у другій половині ХХ - на початку ХХI ст. / О. І. Янкович // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 45-52. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку технологій, спрямованих на формування творчої особистості, у педагогічній теорії та практиці України другої половини ХХ - початку ХХI століття. Визначено позитивні ідеї минулого та перспективи їх використання на сучасному етапі. Проаналізовано досвід Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка з реалізації технологій, спрямованих на розвиток творчих якостей майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч33(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Янкович О. І. 
Формування у майбутнього вчителя вмінь організації успішної діяльності / О. І. Янкович // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 89-95. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-виховну технологію "Організація успішної діяльності", розроблену та експериментально перевірену науковцями кафедри педагогічної майстерності та освітніх технологій Тернопільського національного педагогічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Янкович О. І. 
Освітні технології у короткому викладі : навч.-метод. посіб. для вчителів, вихователів. та студ. пед. закл. освіти / О. І. Янкович, Л. М. Романишина, М. М. Бойко, Н. М. Лупак, Л. М. Паламарчук. - Т. : Астон, 2012. - 143 c. - Бібліогр.: с. 134-141 - укp.

Розкрито теоретичні аспекти технологізації освіти та проаналізовано найбільш поширені освітні технології загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів. Визначено критерії та відображено історію розвитку технологічного підходу. Охарактеризовано навчальні, виховні, соціально-виховні технології та технології управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Янкович О. І. 
Освітні технології у короткому викладі : навч.-метод. посіб. для вчителів, вихователів та студ. пед. закл. освіти / О. І. Янкович, Л. М. Романишина, М. М. Бойко, Н. М. Лупак, Л. М. Паламарчук. - Т. : Астон, 2013. - 159 c. - Бібліогр.: с. 151-157 - укp.

Розкрито теоретичні аспекти технологізації освіти та проаналізовано найбільш поширені освітні технології загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів. Показано взаємозв'язок понять "технологія" у педагогіці. Визначено критерії та відображено історію розвитку технологічного підходу. Охарактеризовано навчальні, виховні, соціально-виховні технології та технології управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Янкович О. 
Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі / О. Янкович // Іст.-пед. альм.. - 2011. - Вип. 2. - С. 115-119. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. З’ясовано причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи удосконалення підготовки вчителя на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Янкович О. 
Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі: основні чинники занепаду / О. Янкович // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку освітніх інновацій у педагогічних інститутах України з 1957 до 1990 рр. Розкрито причини їх необгрунтованого вилучення із навчально-виховного процесу. Виявлено перспективи покращання підготовки вчителя на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)6 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Янкович О. І. 
Технологія формування студентського колективу вищого навчального закладу / О. І. Янкович // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 44-49. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано технології формування колективу студентської групи. Проаналізовано позитивні й негативні чинники розвитку студентських колективів в педагогічній теорії та практиці радянського та пострадянського періодів. Показано значення діагностування у процесі реалізації технології формування колективу. На основі емпіричних досліджень виділено етапи розвитку колективу студентської групи: інформаційний, діяльнісний, саморозвивальний. Визначено методики, які сприяють згуртуванню студентського колективу. Наголошено, що успішність формування колективу великою мірою залежить від організаторських якостей лідера студентської групи.

Обоснованы технологии формирования коллектива студенческой группы. Проанализированы позитивные и негативные факторы развития студенческих коллективов в педагогической теории и практике советского и постсоветского периодов. Показано значение диагностирования в процессе реализации технологии формирования коллектива. На основе эмпирических исследований выделены этапы развития коллектива студенческой группы: информационный, деятельностный, саморазвивающий. Определены методики, которые способствуют сплочению студенческого коллектива. Подчеркнуто, что успешность формирования коллектива в большей мере зависит от организаторских качеств лидера студенческой группы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.22

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Янкович О. І. 
Вибір та впровадження освітніх технологій у закладах освіти / О. І. Янкович // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 88-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі анкетування встановлено, що причиною недостатнього рівня впровадження освітніх технологій у закладах освіти є не тільки відсутність знань про критерії вибору технологій, а й непоінформованість про самі технології. Виділено три групи освітніх технологій: поблажлива, партнерська та продуктивна. Обгрунтовано критерії та фактори вибору технологій: мотивація учнів, модель педагогічного процесу, запити суспільства, мета навчального закладу, особисті якості учителя, ефективність самої технології. Виявлено недостатнє використання технологій учителями, проаналізовано причини такої ситуації. Запропоновано запровадження у педагогічних ВНЗ навчальної дисципліни "Освітні (педагогічні) технології"; висвітлено зміст та завдання такого курсу в Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка. Виділено основні завдання вищих педагогічних навчальних закладів у галузі освітніх технологій.

На основе анкетирования установлено, что причиной недостаточного уровня внедрения образовательных технологий в учебных заведениях является не только отсутствие знаний о критериях выбора технологий, но и неосведомленность о самих технологии. Выделены три группы образовательных технологий: снисходительная, партнерская и продуктивная. Обоснованы критерии и факторы выбора технологий: мотивация учащихся, модель педагогического процесса, запросы общества, цель учебного заведения, личные качества учителя, эффективность самой технологии. Выявлено недостаточное использование технологий учителями, проанализированы причины такой ситуации. Предложено введение в педагогических ВУЗ учебной дисциплины "Образовательные (педагогические) технологии"; освещены содержание и задачи такого курса в Тернопольском национальном педагогическом университете им. В. Гнатюка. Выделены основные задачи высших педагогических учебных заведений в области образовательных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Янкович О. 
Періодизація розвитку освітніх технологій у педагогічних вищих навчальних закладах / О. Янкович // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 6. - С. 36-38. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано періодизацію розвитку освітніх технологій у педагогічній науці зарубіжних держав і педагогічних ВНЗ України. Доведено доцільність нового напряму наукових пошуків у галузі технологій виховання. Прогнозовано подальший розвиток конкретних технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних.

Проанализирована периодизация развития образовательных технологий в педагогической науке зарубежных государств и педагогических ВНЗ Украины. Доказана целесообразность проведения научных поисков в новом направлении в отрасли технологий воспитания. Прогнозировано дальнейшее развитие конкретных технологий, в частности,информационно-коммуникационных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч484(4/8) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Янкович О. 
Розвиток освітніх технологій у педагогічних інститутах України в 70-х роках ХХ століття / О. Янкович // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Янкович О. 
Розвиток освітніх технологій. З'ясування сутності поняття / О. Янкович // Вісн. кн. палати. - 2008. - № 8. - С. 46-47. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито суть поняття "розвиток освітніх технологій". Визначено відмінності між генезисом, еволюцією та розвитком технологічних понять та їх похідних. Доведено необхідність визначення термінології для поліпшення практичного використання інновацій.

Раскрыта суть понятия "развитие образовательных технологий". Определены различия между генезисом, эволюцией и развитием технологических понятий и их производных. Доказана необходимость определения терминологии для улучшения практического использования инноваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Янкович О. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації педагогічної діагностики з використанням інформаційних технологій / О. Янкович // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 7-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність запровадження мінікурсу “Педагогічна діагностика” як складової педагогічних дисциплін нормативної частини навчальних планів з підготовки вчителів початкової школи. Доведено доцільність опанування педагогічних вимірювань з використанням інформаційних технологій. Висвітлено мету, структуру та змістове наповнення мінікурсу та методи його вивчення. Підкреслено актуальність та своєчасність підготовки цього проекту.

Обоснована необходимость введения миникурса "Педагогическая диагностика" как составляющей педагогических дисциплин нормативной части учебных планов по подготовке учителей начальной школы. Доказана целесообразность освоения педагогических дисциплин с использованием информационных технологий. Освещены цель, структура и содержательное наполнение миникурса и методы его изучения. Подчеркнута актуальность и своевременность подготовки этого проекта.

The necessity of introducing minikursu "Pedagogical diagnostics" as part of the educational disciplines of standardized curricula on training primary school teachers. The expediency of mastering pedagogical measurements using information technology. Deals purpose, structure and content minikursu and methods of its study. Underlined the relevance and timeliness of preparation of this project.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колект. монографія / К. М. Біницька, М. М. Бойко, Н. А. Васильківська, С. Т. Вихор, Т. В. Гладюк, М. М. Гладюк, О. П. Демченко, О. Є. Дем'яненко, І. І. Жаркова, Л. В. Зданевич, О. Б. Кізь, О. М. Кікінежді, К. Л. Крутій, І. І. Кузьма, В. В. Матіяш, Г. С. Одинцова, З. М. Онишків, О. Т. Писарчук, Т. А. Рожко-Павлишин, О. В. Турко, В. М. Чайка, Г. Б. Чайковська, О. І. Янкович; ред.: В. М. Чайка, О. І. Янкович; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. - 232 c. - укp. - англ.

Обгрунтовано стратегії реформування підготовки майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти у контексті реалізації концепцій Нової української школи, розвитку педагогічної освіти. Висвітлено інноваційні підходи до організації освітнього процесу в університетах України та зарубіжних країн. Розглянуто модернізацію професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні. Охарактеризовано формування мовної особистості майбутніх фахівців початкової освіти в умовах нової української школи. Визначено екологічну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти у контексті освітніх реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Янкович О. І. 
Розвиток освітніх технологій у початкових школах України (1959 - 2018 рр.) : [монографія] / О. І. Янкович; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2021. - 161 c. - Бібліогр.: с. 122-151 - укp.

Відображено розвиток технологій початкової освіти в другій половині XX - на початку XXI ст. Обгрунтовано періодизацію розвитку освітніх технологій у початкових школах України (1959 - 2018 рр.), визначено провідні тенденції виокремлених періодів. Виявлено перспективні ідеї для реалізації в сучасному освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Концептуалізація професійних компетентностей вчителя в умовах інноваційного освітнього простору сучасної школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (10 - 11 черв. 2021 р., Тернопіль) / ред.: В. М. Черняк, О. М. Петровський, І. М. Вітенко, А. В. Вихрущ, Л. Т. Котляренко, Т. М. Димань, Н. О. Олексійченко, М. О. Сокол, А. І. Терещук, В. В. Грубінко, О. І. Янкович, Л. Я. Федонюк, А. М. Ліснічук, Г. П. Проців; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, Вінницький національний аграрний університет, Національна академія наук України, Інститут еволюційної екології, Білоцерківський національний аграрний університет, Кременецький ботанічний сад, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Інститут екології Карпат, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Крок, 2021. - 274 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Звернено увагу на розуміння наукового терміна «професійна компетентність учителя початкової школи». Досліджено еволюцію теорій освітнього менеджменту та їх розвиток. Проаналізовано формування мотиваційної та самомотиваційної компетентності педагога нової української школи, підходи до формувального оцінювання у страршій школі. Визначено емоційну стійкість вчителя як важливу складову професійної компетентності, етичні аспекти надання консультативної допомоги педагогам. Розглянуто теоретичні моделі екологічної політики в Україні, формування екологічної компетентності учнів. Проаналізовано впровадження здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37625 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського